23 November 2014

Նա

Մի օր երբ տանը նստած էի, լսեցի դռան թակոցը, մոտեցա, բաց արեցի եւ կյանքումս առաջին անգամ տեսա նրան: Ես ոչինչ չզգացի՝ ո՛չ սեր, ո՛չ ատելություն, ո՛չ վախ եւ ո՛չ էլ անգամ զարմանք:
Նա նրբորեն բռնեց իմ ձեռքը եւ ուղեկցեց իր աշխարհ՝ աշխարհ որտեղ կան գույներ, ժպիտներ, երեխաներ, մեծահասակներ… Ու ես հասկացա, թե ինչքան դատարկ էր իմ կյանքը առանց նրա: Նա մինչեւ հիմա էլ իմ կողքին է ու ես չեմ պատկերացնում, թե ինչն է կարող լինել նրանից լավը:
Նա ամեն վայրկյան փոխում է իր կերպարանքը… Հիշում եմ՝ առաջին անգամ, երբ նրան տեսա, նա նման էր երկիր մոլորակին: Աշխարհի բոլոր մարդիկ նրա ընկերներն են՝ անգամ ամենադաժաններն ու անսիրտները: Ու նա կարողանում է այդ բոլորին հավասար սիրել: Նա կատարելություն է՝ միակ կատարելությունը, որին կյանքումս հանդիպել եմ:
Եվ նրա անունը սեր է՝ սեր ու ատելություն, քանի որ առանց ատալության չէր լինի սեր եւ առանց  սիրո՝ ատելություն:

Հեղինակ Մարիամ Մանսուրյան

No comments:

Post a Comment